وبسایت B2B خرید و فروش عمده علی بابا

گرچه روند استفاده از سایت های Business to Business چیز جدیدی نیست اما با پیشرفت فناوری در واقع نحوه عملکرد آنها را تغییر داده است. ویژگی های تجاری و تجاری دیجیتالی اضافی ، مکانی برای دستیابی به ارتباط با خریداران یا فروشندگان هدفمند ، جای خود را از روش های سنتی دسترسی مستقیم گرفته است. در اینجا برخی از بهترین و سریعترین پلتفرم های جهانی B2B جهانی هستند که به هزاران مشاغل و شرکت های کوچک در جهان کمک می کنند تا رشد کنند و به بتوانند مشتریان جدیدی کسب کنند. مشتریان محلی و بین المللی از سراسر جهان!

پیشرفت فناوری دیجیتال افق بخش تجاری و مالی را در سراسر جهان تغییر داده است. مصرف کننده دیگر با روش های سنتی خرید نمی کند و شرکت ها دیگر از همان راه های سابق مشتری پیدا نمی کنند. در این دنیای جدید روز به روز رقابت بیشتر شده و عرضه و تقاضای بیشتری نیز خلق می کند. نیاز بازار های جدید باعث ایجاد فناوری های جدید و تجارت آنلاین شده است. هرجا مشتری وجود داشته باشد که بخواهد بخرد ، شرکتی نیز وجود خواهد داشت که پیشنهاد فروش دهد. اما در مورد صنعت Business to Business نوع دیگری از روابط وجود دارد که بین مشتری و مصرف کننده نهایی وجود ندارد بلکه بین دو نهاد تجاری است.

 

وبسایت B2B خرید و فروش عمده علی بابا

 

گروه تجاری علی بابا Alibaba Group یک کنسرسیوم خصوصی چینی مستقر در Hangzhou است که به تجارت الکترونیکی در اینترنت اعم از پورتال های تجاری به تجارت و عمده فروشی ، خرده فروشی و فروش مصرف کننده اختصاص دارد. این سرویس همچنین خدمات پرداخت آنلاین ، موتور جستجوی مقایسه قیمت و سرویس های ذخیره داده ابری را ارائه می دهد. در سال 2012 ، دو پرتال Alibaba با هم به فروش 1.1 تریلیون یوان (170 000 میلیون دلار) رسیدند ، که این بیشتر از رقبای خود eBay و Amazon.com است.

 

این شرکت عمدتا در جمهوری خلق چین فعالیت می کند ، و در مارس 2013 مجله اکونومیست تخمین زد که این کنسرسیوم بین 55 تا 120 میلیارد دلار ارزش دارد. در طی سال 2013 ، تقریباً 7.5 میلیارد دلار درآمد کسب کرده و تقریباً 22،000 کارمند در مارس 2014 داشت.

0l32_z3.jpg

 

Alibaba در حال حاضر در بورس اوراق بهادار هنگ کنگ ثبت شده است ، به راحتی یکی از قدیمی ترین و بزرگترین پلت فرم آنلاین B2B در جهان است که به بیش از 35 میلیون کاربر و خریداران و فروشندگان عمده در سراسر جهان خدمت می کند. این شرکت با توجه به خلاصه شرکت های موجود در وب سایت خود ، دارای ده شرکت مرتبط است که عبارتند از Alibaba International ، Alibaba چین ، Taobao ، Tmall ، Juhuasuan ، AliExpress ، Alimama ، Aliyun ، Alipay ، China Smart Logistics.

 

علی بابا در همه انواع چیز سهیم است ، اما این شرکت عمدتا از طریق سه سایت فعالیت می کند: Taobao ، بزرگترین سایت خرید چین؛ Tmall: شبیه Taobao است ، اما محصولات ارائه شده از بالاترین کیفیت برخوردار هستند. و Alibaba.com ، که صادرکنندگان چینی را با شرکتهایی در سایر نقاط جهان ارتباط می دهد.

 

استفاده از ابزار های خرید و فروش عمده در ایران

 

با بالا رفتن فرهنگ استفاده از اینترنت و ابزار های خرید و فروش عمده آنلاین در ایران و گسترش استفاده از تلفن های هوشمند،  بخش کشاورزی و تولیدکنندگان این حوزه نیز به استفاده از اینترنت برای رفع نیاز های خود روی آورده اند تا با استفاده از ابزارهای هوشمند با خریداران و صادرکنندگان این حوزه ارتباط برقرار کنند و بتوانند محصولات خود را با قیمت مناسب و به صورت عمده به فروش برسانند.

بازار خرید و فروش عمده برنج  و دیگر محصولات کشاورزی در ایران نیز با هدف دسترسی مستقیم به تولید کنندگان محصولات کشاورزی و معرفی بهترین تولیدکنندگان محصولات ایرانی شروع به کار کرده است. خریداران و صادرکنندگان محترم محصولات کشاورزی با استفاده از خدمات این بازار بزرگ می توانند با بهترین تولید کنندگان محصولات کشاورزی ایران آشنا شوند و بدون واسطه ارتباط برقرار کنند.

 

لایه باز کارت ویزیت 7

فروشگاه پروژه - لایه باز کارت ویزیت 7

RSS feed.

کتاب کشتن شوالیه دلیر

کتاب کشتن شوالیه دلیر

گردشی بی‌نقشه به‌قصد یافتن

در این اثر جذاب، نقاشی‌ها به دریچه‌ای بدل می‌شوند و خالقشان را به سفری برای دوری جستن از خود، فرامی‌خوانند.

کشتن شوالیه‌ی دلیر، نام چهاردهمین اثر نویسنده‌ی مشهور، هاروکی موراکامی است که در سال ???? و در دو جلد منتشر شد. داستان اثر حول زندگی نقاشی سی‌وچندساله می‌گذرد؛ همسرش او را ترک گفته و او برای فرار از زندگی ملالت‌بار خود تصمیم می‌گیرد مدتی را در خانه‌ی هنرمندی مشهور به نام توموهیکو آمادا در کوهستان بگذراند. چرخه‌ی اتفاقات عجیب تازه زمانی آغاز می‌شود که او تعدادی تابلوی نقاشی قدیمی و دیده نشده را در اتاقک زیرشیروانی پیدا می‌کند. برگردان فارسی رمان کشتن شوالیه‌ی دلیر در دو جلد با ترجمه‌ی فروزنده دولت‌آبادی و از انتشارات مصدق روانه‌ی بازار شده است. در ادامه درباره‌ی این اثر جنجالی هاروکی موراکامی بیشتر می‌خوانیم.

رمان کشتن شوالیه‌ی دلیر، زندگی مردی را نشانه می‌گیرد که دائم در حال فرار است و درنهایت، چرخه‌ی فرار او به همان نقطه‌ای ختم می‌شود که او سعی بر دوری از آن دارد؛ خانه. در همان صفحات ابتدایی مشخص می‌شود که پایان داستان قرار است چگونه رقم بخورد. داستان چند مرتبه از خط داستان اصلی دور می‌شود اما دوباره جهت خود را بازمی‌یابد. نثر بی‌نقشه‌ای که موراکامی در این اثر پیش‌گرفته است برای طرفداران او و کسانی که آثار پیشین او را مطالعه کرده‌اند تازگی دارد؛ برخی مخاطبین معتقدند اضافه گویی و تکرار بیش‌ازحد جزئیات و پراکندگی نثر، سبب شده رمان کشتن شوالیه‌ی دلیر را نتوان از بهترین آثار موراکامی به‌حساب آورد.

شخصیت اصلی داستان مرد نقاشی است ?? ساله، که برای فرار از ازدواج شکست‌خورده و احساسات و تنهایی خود، به زندگی سامورایی‌وار در کوهستان رو می‌آورد؛ اما گویا زندگی قصد ندارد دست از سر او بردارد و این دنیاست که پشت سر هم به درش می‌کوبد. هر شب در جنگل صدای نواخته شدن زنگی مرموز به گوش می‌رسد و تابلویی کاغذ‌پیچ شده در اتاق زیرشیروانی پنهان‌شده است که کنجکاوی او را برمی‌انگیزد. هاروکی موراکامی رمان کشتن شوالیه‌ی دلیر را با الهام از یکی از Don Giovanni موتزارت نگاشته است.

 آرامش نویسنده زیاد دوام نمی‌آورد؛ زندگی او بار دیگر پر می‌شود از جنجال و هیاهو و پای اتفاقات ماورائی نیز به داستان باز می‌شود؛ خانه‌ای که او در آن ساکن است، حالا دیگر جایی است که هیچ‌کس با دست‌خالی و بی‌دفاع به آن پا نمی‌گذارد و هر شخصی که به آنجا می‌آید، حرف‌های تازه‌ای برای گفتن دارد. بله. کشتن شوالیه‌ی دلیر موراکامی به پازل بی‌شباهت نیست. تمام این تکه‌ها بر روی تخته‌ای بزرگ‌تر و با پیروی از طرح داستانی مرسوم و قاعده‌مندتر کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و تصویر نهایی را برای مخاطب خود آشکار می‌کنند؛ درست همان شیوه‌ای که موراکامی استاد بی‌چون‌وچرای آن است. تفاوت این رمان با آثار دیگر او این نکته است که اینجا، تصویر نهایی تنها کمی انتزاعی‌تر است.

پاول کلی زمانی گفت که نقاشی، خطی است که برای خود به گردش رفته است. شکی نیست که موراکامی نیز نسبت به نثر خود همین دید را دارد. در داستان‌های او همواره نوعی سرگردانی خلاقانه موج می‌زند که نه‌فقط برای خواننده که برای خود او نیز پر است از حرف‌های تازه. خط داستانی او هیچ‌گاه مستقیم نیست، گاهی زیگزاگ است و گاهی حتی حرکتی رو به عقب دارد و به نقطه‌ی آغاز بازمی‌گردد. این روند آن‌قدر تکرار می‌شود که مخاطب گاهی به توانایی نویسنده شک می‌کند؛ درنهایت اما موراکامی ثابت می‌کند که به کارش وارد است. در رمان کشتن شوالیه‌ی ‌دلیر، گاهی داستان از چهارچوبی که نویسنده از پیش طراحی کرده خارج می‌شود. در حقیقت موراکامی اجازه می‌دهد داستان به هر جا که دلخواه خودش است برود اما درنهایت اطمینان می‌یابد که به مسیر اصلی بازگردد.

 شاید اگر بخواهیم از موضوع کلی داستان بگوییم، باید این‌گونه بگوییم که داستان درباره‌ی انسان‌هاست؛ انسان‌هایی که هرکدامشان چون اثری ناتمام هستند و همچنان در حال ساخته‌وپرداخته شدن و از همین رو، هر صحبتی از تصمیم و برنامه‌ی روشن برای آینده، دروغی بیش نمی‌تواند باشد. موراکامی دامنه‌ی کوه را برای خلق داستانش انتخاب کرده و نادیده‌ها، آمدن‌ها و رفتن‌های بسیاری در آن گنجانده است. طرح داستان او به‌تدریج و با پیشروی در داستان آشکار می‌شود و مخاطب آن را ذره‌ذره تجربه می‌کند. شخصیت اصلی داستان در مسیر درستی قرار دارد. او به دنبال ماجراجویی است؛ اتفاقی تازه که به زندگی ملالت بارش معنی دهد و ذهنش را از ازدواج شکست‌خورده‌اش منحرف سازد. شخصیت اصلی داستان کشتن شوالیه‌ی دلیر قدم به جلو برمی‌دارد و داستان او، قصه‌ی تولدی دوباره و خلاقانه است.

موراکامی طبق عادت برخی علایق خود را در شخصیتش گنجانده است. بیایید فرض کنیم که کمی از شک و تردید خود را نیز به او منتقل کرده است. رمان کشتن شوالیه‌ی دلیر داستان سفری است به‌قصد یافتن. این اثر گرچه چهاردهمین رمان اوست اما فضای تازه‌کارانه‌ای دارد. در ظاهر این‌گونه به نظر می‌رسد که نویسنده بی‌هیچ طرح اولیه‌ای شروع به نوشتن کرده است و داستان هرچه جلوتر می‌رود، خودبه‌خود شکل می‌گیرد. اگر نویسنده‌ای واقعاً تازه‌کار با چنین موقعیتی روبه‌رو شود احتمالاً دستپاچه می‌شود و تمام سعی خود را می‌کند اندکی نظم به وقایع داستان بدهد.

موراکامی اما از کرده‌ی خود راضی است. سرعتش آرام است و نثرش گرم. موراکامی هم‌نشین خوبی است. تمام ویژگی‌هایی که یک نویسنده باید داشته باشد را می‌توان در او مشاهده کرد. خواننده باید به او اعتماد کند و اجازه دهد او را به هرکجا که می‌خواهد ببرد و مطمئن باشد دست‌آخر به مقصود خواهد رسید. کتاب دوجلدی کشتن شوالیه‌ی دلیر را هم‌اکنون می‌توانید از وب‌سایت کاواک سفارش دهید.

https://www.cavack.com/Item/37277

نکات مهم برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی

نکات مهم برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی

اگر قصد راه اندازی فروشگاه اینترنتی و کسب و کار آنلاین را دارید قبل از طراحی فروشگاه آنلاین بهتر است این متن را خوب بخوانید احتمالا برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی موفق می تواند به شما کمک کند.

hn0v_q2.jpg

منبع: eghtesadonline.com

اگر قصد راه اندازی یک فروشگاه آنلاین موفق برای کسب و کار خود را دارید ما به شما نکته های مهمی را خواهیم گفت که می تواند به شما کمک کند که شاید شرکت های طراحی سایت برای اینکه بتوانند پول بیشتری از شما بگیرند آنها را به شما نخواهند گفت شاید تا زمانی که شما در یک عمل انجام شده قرار گیرید بعد از آن شما به یک منبع درآمد خوب برای آنها تبدیل می شوید ما در اینجا سعی می کنیم مطالب مختلف را برای شما باز کنیم تا در بتوانید هم تیم فنی خود را بهتر انتخاب کنید و هم در زمان نوشتن قرارداد بدانید به چه چیزهایی باید دقت کنید؛ شاید در ابتدای خواندن این متن کمی خسته شوید و با خود بگویید من این موارد را می دانم اما از شما می خواهیم قبل از طراحی و راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود برای خواندن این متن 20 دقیقه وقت بگذارید چراکه خواندن این مقدمه برای درک موارد گفته شده در ادامه لازم است اما مطمئن باشید نکاتی را به شما خواهیم گفت که می تواند به شما در یک تصمیم گیری درست کمک کند، به یاد داشته باشید ما نه شرکت طراحی سایت هستیم و نه شرکت سئو و راه اندازی فروشگاه اینترنتی و کسب و کار شما نه ضرری برای ما دارد و نه سودی فقط سعی داریم نکات مهم برای راه اندازی فروشگاه انلاین را که ممکن است هرکسی به شما نگوید را در اینجا برای شما توضیح دهیم.

امروزه با همه گیر شدن هر چه بیشتر اینترنت ما شاهد تغیرات بسیار بزرگی در زمینه های مختلف هستیم اما این تغییرات با سرعتی باور نکردنی در حال جلو رفتن می باشد سرعتی که تا به امروز بشر آن را تجربه نکرده بود، این تغییرات تحولات  بسیار زیادی در تمامی زمینه ها در دنیا به وجود آورده که اگر بخواهیم تنها به قسمت کوچکی از آن اشاره کنیم به وجود آمدن کسب و کارهای اینترنتی و تاثیر آن بر روی فرهنگ خرید مردم دنیا بوده است، که مزایای بی شمار آن هم برای خریدار و هم فروشنده باعث سرعت گرفتن بیشتر آن شده است به طوری که همه مشاغل امروزه به سمت آنلاین شدن در حال تغییر هستند از خرید کالاهای فیزیکی گرفته تا سفارش غذا، گرفتن تاکسی، دیدن فلیم و هر آنچه که به ذهن شما می رسد اما دلیل بزرگی که باعث شده این دسته از کسب و کارهای اینترنتی به سرعت گسترش پیدا کنند به دلیل مزایایی که برای هر دو طرف ایجاد می کند کسب و کارهای فیزیکی چون توان رقابت با آن را ندارند به ناچار در حال تغییر شکل و یا حذف شدن هستند اما در این میان ما قصد داریم نگاهی به فروشگاه های آنلاین داشته باشیم که امروزه با سرعتی باور نکردنی در حال زیاد شدن هستند و ممکن است شما نیز که در حال خواندن این مقاله هستید قصد راه اندازی یک کسب و کار آنلاین برای خود هستید تا بتوانید محصولات و یا خدمات خود را در آن عرضه کنید توجه داشته باشید از صدها سایت فروشگاهی که روزانه فقط در کشور ما راه اندازی می شود شاید یکی از آنها بتواند موفق شود و به سود دهی برسد پس مطمئنا مشکلات خاص خود را دارد که اگر با آنها آشنا نباشید و راه حلی برای آنها نداشته باشید شما نیز نمی توانید به موفقیت دست پیدا کنید.

مزایای این نوع کسب و کار برای فروشنده

همان طور که اشاره کردیم یک فروشگاه اینترنتی می تواند مزایای بی شماری برای فروشندگان داشته باشد به همین خاطر هم امروزه بسیاری از افراد به دنبال راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی برای فروش کالاهای خود هستند چراکه شما با داشتن یک فروشگاه آنلاین دیگر محدودیت مکانی و زمانی نخواهید داشت یعنی خریداران محصول شما در هر جای کشور و یا دنیا که باشند به راحتی می توانند شمارا پیدا کنند و مهم تر از آن اینکه زمان نیز اهمیتی ندارد چراکه شما می توانید 24 ساعته در دسترس مشتریان خود باشید و به آنها سرویس دهی کنید، از طرف دیگر شما هیچ محدودیتی در فضا برای قرار دادن محصولات خود ندارید و هر آنچه که بخواهید را می توانید برای مشتریان در فروشگاه خود قرار دهید و از همه مهم تر اینکه هزینه های شما در مقایسه با یک فروشگاه فیزیکی بسیار کمتر خواهد بود که می تواند برای کاهش قیمت و رقابتی تر به شما کمک کند این موارد تنها قسمتی از مزایای آن برای صاحب کسب کار محسوب می شود.

مزایای این نوع کسب و کار برای خریدار

می توان گفت یک فروشگاه اینترنتی مزایای بی شماری برای خریداران نیز دارا می باشد اول از همه در اینجا نیز هیچ محدودیت مکانی و زمانی برای مشتری وجود ندارد به همین خاطر مشتری می تواند در هرجایی که باشد تنها با یک سرچ ساده محصول مورد نظر خود را در صدها و حتی هزاران سایت پیدا کند و با صرف کمترین زمان محصول مورد نظر خود را در برندها و مدل های مختلف مورد بررسی قرار دهد و آنها را با یکدیگر مقایسه کند تا بتواند بهترین آن را ازنظر قیمت و خدمات انتخاب کند، در اینجا به دلیل اینکه فروشگاه های آنلاین هزینه کمتری به نسبت فروشگاه های فیزیکی دارند مشتری نیز می توانند محصول خود را با قیمت بسیار مناسب تر تهیه کنند؛ دقیقا بخاطر همین مزایای بی شمار است که خرید و فروش های آنلاین به سرعت در حال افزایش است.

فروشگاه های اینترنتی به چه سمتی می روند

همان طور که گفتیم خرید و فروش اینترنتی می تواند مزایای بی شماری برای هر دو طرف داشته باشد به همین دلیل نیز در سال های اخیر کسب و کارهای آنلاین از فروشگاه های فیزیکی پیشه گرفته اند، بسیاری از افراد نیز به خاطر اینکه از این بازار عقب نمانند و بتوانند سهمی از این بازار بزرگ برای خود کسب کنند اقدام به راه اندازی یک سایت برای کسب و کار خود می کنند و هیمن موضوع باعث ایجاد رقابتی بسیار سنگین شده است به همین خاطر بسیاری از افراد به دلایل مختلفی نمی توانند در این بازار رقابت کنند و کنار می روند، امروزه بیشتر سایت ها به سمت تخصصی شدن به پیش می روند تا بتوانند با تمرکز بر روی یک برند و یا محصول آن را با بهترین قیمت و خدمات به مشتریان خود ارائه کنند تا از رقبای خود پیشه بگیرند، در اینجا اگر بخواهیم از یک فروشگاه تخصصی نام ببریم که توانسته با رعایت موارد مختلف در زمینه کاری خود به موفقیت دست پیدا کند می توانیم به فروشگاه اینترنتی 20 بخر نمایندگی لوازم خانگی بوش اشاره کنیم که یک فروشگاه کاملا تخصصی در زمینه لوازم خانگی محسوب می شود اگر شما وارد این فروشگاه شوید تنها چند برند مطرح را مشاهد می کنید که هر محصول دارای عکس، فیلم، جدول مشخصات فنی و توضیحات کامل آن محصول می باشد اما چیزی که در این فروشگاه جالب است چیدمان و ساختار فنی آن است و آن طور که به نظر می رسد خود را برای رقابتی سنگین آماده می کند از مزیت هایی که این فروشگاه تخصصی دارد این است که خریدار خیلی بهتر می تواند محصول مورد نظر خود را به صورت کامل مورد بررسی قرار دهد از طرف دیگر چون چنین سایت هایی مانند 20 بخر در یک زمینه تخصصی فعالیت می کنند می توانند مشاوه تخصصی به صورت تلفنی و یا آنلاین به مشتریان خود ارائه کنند تا بتوانند با مشاوه های تخصصی به مشتریان خود برای انتخابی بهتر کمک کنند و چون این دسته از فروشگاه ها وسعت کمتری ازنظر محصول و یا برند دارند می توانند محصولات خود را با خدماتی بهتر و قیمت بسیار مناسب تر در اختیار مشتریان خود قرار دهند. در ادامه به شما پیشنهاد می کنیم حتما نگاهی به فروشگاه 20 بخربزنید و سعی کنید به صفحات مختلف آن نگاهی داشته باشید و بعد برگردید و با هم ادامه دهیم

احتمالا برای شما سولات بسیاری به وجود آمده چراکه این سایت از نظر ظاهر خیلی معمولی به نظر می رسد، در اینجا فقط به دو نکته کوچک اشاره می کنیم و سپس در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت، توجه داشته باشید که موارد فنی بسیار مهم تر از ظاهر سایت است amazon زشت ترین و در این حال موفق ترین فروشگاه اینترنتی دنیا و یا سایت دیوار یکی از زشت ترین سایت های ایران اما موفق ترین در حوضه کاری خود پس ایده، موارد فنی و استراتژیک مهم ترین عواملی هستند که شما را به موفقیت نزدیک می کند، اما اگر برنامه ریزی و استراتژیک خوبی برای کار نداشته باشید در اوج شکست خواهید خورد اگر در بالا دقت کرده باشید گفتیم فروشگاه اینترنتی 20 بخر به نظر می رسد خود را برای رقابتی سنگین آماده می کند، دقت داشته باشید هر چه جلوتر بروید و به موفقیت نزدیک تر شوید رقبای شما نیز قدرتمند تر خواهند بود و اگر توان مقابله با آنها را نداشته باشید با یک حمله کوچک شما را نابود خواهند کرد پس باید محکم و به آرامی حرکت کنید و برای اهداف خود برنامه ریزی دقیقی داشته باشید.

 

اشتباه بزرگ در فروشگاه های اینترنتی

همان طور که بر کسی پوشیده نیست فروشگاه اینترنتی دیجی کالا به عنوان موفق ترین و بزرگترین فروشگاه آنلاین در ایران و خاورمیانه می باشد که توانسته سهم بزرگی از فروش آنلاین را به خود اختصاص دهد اما حال که سخن از آن شد باید بگوییم این فروشگاه سهم بزرگی در فرهنگ خرید آنلاین در کشور ما دارد، این فروشگاه امروزه به قدری بزرگ است که به جرئت می توان گفت چیزی نیست که به ذهن شما بیاید و نتوانید آن را در این سایت پیدا کنید متاسفانه بسیاری از افراد در رویای اینکه بتوانند سایتی مانند دیجی کالا داشته باشند وارد این بازار شده و سعی می کنند سایتی مانند آن را طراحی کنند و محصولات بی شماری را در سایت خود قرار می دهند بدون آنکه متوجه این باشند که این محصولات از کجا و با چه قیمتی قرار است تامین شود، فقط شروع به اضافه کردن محصول در سایت می کنند و چون نمی توانند با سایت های بزرگ و یا تخصصی رقابت کنند خیلی زود حذف می شوند، اما بسیاری از این افراد نیز تصور می کنند می توانند مانند دیجی کالا به یک مارکت پلیس بزرگ تبدیل شوند تا با دادن پنل به فروشنگان مختلف بتوانند کالاهای خود را تامین کنند اما کدام فروشنده بزرگ راضی می شود کالای خود را در سایت شما قرار دهد فروشگاهی که نه شناخته شده است و نه فروشی دارد چگونه می توانید آنها را قانع کنید که محصولات خود را با قیمت مناسب در فروشگاه شما قرار دهند؟ به یاد داشته باشید شما هیچ گاه نمی توانید خود را با فروشگاهی مانند دیجی کالا با این اعتبار و سرمایه مقایسه کنید پس بهتر است واقع بینانه به آن نگاه کنید.

اما یکی دیگر از دلایلی که بسیاری از افراد در این کار شکست می خورند این است که اغلب این افراد به عنوان یک صاحب فروشگاه و یا حتی تاجر چون یک محصول را به قیمت دست اول در اختیار دارند تصور می کنند می توانند با راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی محصولات خود را به صورت مستقیم به مشتریان خود عرضه کنم چون کسی نمی تواند با من ازنظر قیمت رقابت کند اما غالبا بسیاری از این دسته از افراد بدون هیچ گونه اطلاعاتی وارد دنیای کسب و کار اینترنتی می شوند بدون آنکه چیزی در مورد آن بدانند اما این دسته نیز خیلی زود شکست می خورند و فقط سرمایه خود را از دست خواهند داد اما اگر دلیل آن را خیلی خلاصه بخواهیم به شما بگوییم این است که فقط کافی است یک لحظه خود را جای مشتری قرار دهید که به دنبال خرید یک محصول است، در اینجا شما مطمئنا به عنوان یک خریدار محصول خود را در اینترنت سرچ می کنید وهمانطور که می دانید گوگل در هر صفحه 10 فروشگاه را به شما معرفی می کند شما به عنوان یک خریدار چند تا از این فروشگاه ها را بررسی می کنید؟ سایت شما در نتایج گوگل در کدام صفحه قرار می گیرید؟ پس شانسی برای دیده شدن ندارید و زمانی که دیده نشوید نمی توانید محصول خود را به فروش برسانید.

 بسیاری از افراد در اینجا می گویند که ما برای این کار می توانیم از بهترین شرکت برای طراحی فروشگاه اینترنتی خود استفاده می کنیم اما درجواب این افراد بازهم به طور خلاصه می گوییم که شما برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی موفق به چندین گروه مختلف احتیاج خواهید داشت که طراحی سایت کوچک‌ترین آن بشمار می رود اگر شما به عنوان صاحب این کسب و کار دانش کافی برای این کار نداشته باشید چطور می خواهید گروه های خود را انتخاب کنید و مهم تر از آن چطور می توانید یک استراتژیک برای کار خود طراحی کنید و آنها را با یکدیگر هماهنگ کنید پس به شما پیشنهاد می کنیم اگر علم و دید لازم برای این کار را ندارید وارد این بازی خطرناک نشوید چون به‌ جز اینکه سرمایه خود را از دست دهید چیزی به دست نمی آورید پس بهتر است قبل از هر تصمیمی از هر نظر خوب به آن فکر کنید و بعد شروع کنید.

اگر همچنان به تصمیم خود برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی مصمم هستید خوشحال هستیم اما برای اینکه در کار خود شکست نخورید و بتوانید یک کسب و کار موفق نسبت به سرمایه خود داشته باشید پس بهتر است با برنامه ریزی درستی بر اساس واقعیت ها داشته باشد ما به شما برای نوشتن این برنامه کمک می کنیم.

  1. سرمایه خود را بر اساس واقعیت مشخص کنید که می خواهید آن را برای سایت خود هزینه کنید اما توجه داشته باشید که دفتر و وسایل دفتر مانند میز، کامپیوتر و غیره جزو سرمایه شما محسوب نمی شود و اگر این ها را ندارید مبلغ مورد نیاز برای خرید وسایل را مشخص کنید و از سرمایه ای که در حال حاضر دارید کم کنید و سرمایه ای که برای طراحی و نگهداری سایت می ماند را مشخص کنید.
  2. به یاد داشته باشید کاری که در آن قصد دارید وارد شوید یک کار بلند مدت و زمان بر است شما برای اینکه بتوانید سایت خود را به درآمد برسانید حداقل بین 1.5 تا 2 سال به زمان احتیاج دارید پس هزینه های خود را بابت اجاره، پول سرور، محتوا و سئو که در این مدت باید هزینه کنید را محاسبه کنید و کنار بگذارید، دقت داشته باشید که اگر می خواهید در این کار موفق باشید شما باید همه چیز را ماکسیموم حالت در نظر بگیرید بسیاری از افراد شاید می توانستند یک فروشگاه موفق داشته باشند اما به دلیل محاسبات اشتباه مجبور شده اند که کار خود را نیمه راه رها دقیقا زمانی که کار آن ها در حال به ثمر نشستن بود و اگر می توانستند 6 ماه بیشتر طاقت بیاورند شاید همه چیز برای آنها طوری دیگر رقم می خورد.
  3. بعد از آن حتما با افرادی که صاحب یک سایت و یا یک فروشگاه اینترنتی هستند و در این راه تجربه دارند را پیدا کنیدو با آنها مشورت کنید و از آنها بابت سختی های کار و هزینه هایی که دارند سوال کنید چراکه وقتی وارد این کار می شوید آنقدر موارد و هزینه های مختلف وجود دارد که فقط در طول کار با آنها آشنا می شوید به همین خاطر سعی کنید بابت سئو، محتوا، طراحی سایت از آنها سوال کنید تا با این موارد بیشتر آشنا شوید مواردی که می تواند در تصمیم گیری شما تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.
  4. حتما قبل از اینکه با شرکتی قرارداد بابت طراحی فروشگاه اینترنتی و یا کسب و کار خود ببندید با چند مشاور در این زمینه مشورت کنید که حتما برای شما هزینه بر نیز خواهد بود اما شما می توانید با استفاده از تجربیات و راهنمایی های مختلف از ضررهای جبران ناپذیر در آینده جلوگیری کنید سعی کنید تجربه را بخرید تا اینکه بابت به دست آوردن آن هزینه بیشتری پرداخت کنید.

این حداقل مواردی است که باید به آنها توجه کنید و سعی کنید حداقل 6 ماه برای برنامه ریزی و تحقیقات خود وقت بگذارید مطمئن باشید این زمان جزو کار شماست و می تواند شمارا چند سال به جلو بیندازد و سعی کنید هیچ وقت گول حرف های طلائی را نخورید و همه چیز را با واقعیت بسنجید و قبل از قرارداد نوشتن با هر شرکتی با کسانی که سایت های آنها را به عنوان نمونه کار به شما معرفی می کنند صحبت کنید چراکه بسیاری از آنها نمونه کار واقعی آنها نیستند و یا بسیاری از آنها مشکلاتی زیادی در کار دارند سعی کنید مشکلات آن ها را بپرسید تا شما با آن مشکلات روبه رو نشوید، در آخر از شما می پرسم ازنظر شما چه سایتی موفق است و اصلا یک سایت خوب چه پارامترهایی باید داشته باشد باز به شما پیشنهاد می دهیم به سایت های موفق اما کوچک مانند «فروشگاه آنلاین 20 بخر» که در بالا به شما معرفی کردیم خوب دقت کنید اگر خواستید می توانید از لینکی که برای شما قرار داده شده است برای دیدن این سایت استفاده کنید به یاد داشته باشید که سایت های بزرگ مانند دیجی کالا و یا زنبیل الگوی خوبی برای شما محسوب نمی شود چراکه الگو برداری از آنها میلیاردها پول لازم دارد و شمارا به بی راهه می برند، به یاد داشته باشید که سایتی مانند دیجی کالا در سومین سال خود در اولین سرمایه گذاری 20 میلیون دلار در آن سرمایه گذاری شد این تنها اولین سرمایه ای بود که به آن تزریق شد شما می توانید نگاهی به تاریخ آن داشته باشید. امیدواریم این متن توانسته باشد به شما برای راه اندازی فروشگاه انلاین و یا کسب و کار شما کمک کند.

منبع: خبرگزاری اقتصاد آنلاین