معرفی کتاب با چرا شروع کنید

معرفی کتاب با چرا شروع کنید

fuck_k6.jpg

«به دو روش می‌توان بر رفتار انسان اثر گذاشت؛ می‌توان کنترلش کرد و می‌توان آن را القاء کرد.» -سایمون سینک

آیا تاکنون برایتان پیش‌آمده که بخواهید پیشنهادتان را واضح بیان کنید، مردم را به خرید محصولتان ترغیب کنید، یا مسیر کسب‌وکارتان را تعیین کنید؟ اگر به هریک از این سؤالات پاسخ بله دادید، این کتاب برای شماست.

کتاب با چرا شروع کنید اثر سایمون سینک، کتابی است که هر کارآفرین و صاحب کسب‌وکاری باید آن را مطالعه کند. سایمون سینک در کتاب با چرا شروع کنید به اهمیت دانستن دلیل شروع کار و به خاطر سپردن آن تا انتهای مسیر می‌پردازد؛ چراکه پرسیدن این سؤال که: اصلاً از ابتدا چرا شروع کردم؟ و به یاد داشتن پاسخ آن در طول تمام بالا‌وپایین‌های مسیر اجازه‌ نمی‌دهد انگیزه‌تان کاهش یابد.

کتاب با چرا شروع کنید اثر سایمون سینک با ترجمه‌ی علیرضا خاکساران به فارسی برگرداند شده و انتشارات آموخته آن را منتشر کرده است.

در ادامه درباره‌ی این کتاب بیشتر می‌خوانیم.

موضوع کتاب

شاید نویسندگان و سخنرانان بسیاری درباره‌ی اهمیت به یاد داشتن دلیل و هدف در تمام‌مسیر صحبت کرده باشند؛ سایمون سینک اما در کتاب با چرا شروع کنید این بحث را به نحوی کاملاً متفاوت و کامل‌تر از دیگران بیان می‌کند.

طبق نوشته‌های سینک در کتاب با چرا شروع کنید، بیشتر مدیران از چه صحبت می‌کنند و محصول و خدماتی را که بنا‌ است برایشان پول بیاورد معرفی می‌کنند؛ مدیران دیگری هم هستند که حرف از چگونگی و مسیری که آن‌ها را از دیگران متمایز می‌کند می‌زنند، و تعداد بسیار اندکی از مدیران نیز هستند که چرای کار خود را می‌دانند و با چرا شروع می‌کنند، و از دلیل شکل‌گیری کسب‌وکارشان در وهله‌ی اول می‌گویند.

با چرا شروع کردن کارهامان چیزی را به ما القا می‌کند که چه فاقد آن تأثیر است. این به این دلیل است که چرا مستقیماً روی احساسات ما تأثیر دارد، درحالی‌که چه منطقمان را درگیر می‌کند.

شما کدام را انتخاب می‌کنید؟

  • من حسابدار عمومی هستم (چه
  • من به دیگران کمک می‌کنم با پس‌انداز پول برای مالیات، به استقلال مالی برسند (چرا و چگونه)

گزینه‌‌ی اول انتخاب امن‌تری به نظر می‌آید اما به همان اندازه خسته‌کننده است؛ درحالی‌که گزینه‌ی دوم دیگران را به سمت شما جذب می‌کند.

اگر در معرفی خود و فروش از چه استفاده کنید، باید قیمت را ابزاری قرار دهید تا تصمیم مخاطب را به آنچه مطلوب شماست سوق دهید؛ این در حالی است که اگر بر جذب مشتری‌هایی تمرکز کنید که چرای کار شما را می‌دانند و به آن باور دارند،‌ اعتمادی میان شما و مشتری شکل می‌گیرد که به وفاداری ختم می‌شود و هر مشتری شما را به دیگرانی معرفی می‌کند که خود در آینده از مشتریان وفادار شما خواهند شد.

چرای کار را چطور پیدا کنیم؟

تا اینجا مطمئناً متوجه اهمیت چرا شده‌اید. گرچه سایمون سینک در این کتاب مستقیماً روش یافتن چرا را به مخاطب توضیح نمی‌دهد اما مثال‌های بسیار مفیدی می‌آورد که راه و چاه را به ما نشان دهد. برای مثال کاملاً توضیح می‌دهد که شرکتی مثل اپل چگونه چرا‌ را به مشتری توضیح می‌دهد و با دانستن روش آن‌ها، شما نیز یاد می‌گیرید چرای خود را شرح دهید.

سینک به این موضوع اشاره می‌کند که یافتن چرا، نه فرآیند اختراع که فرآیندی اکتشاف‌گونه است. به‌بیان‌دیگر،‌ همه‌ی ما چرای کار خود را می‌دانیم، تنها باید آن را پیدا کنیم.

سینک سه روش را برای یافتن چرا پیشنهاد می‌کند

  • به عقب نگاه کنید. به یاد بیاورید که چه انگیزه‌ای باعث شد شما این کسب‌وکار‌ را آغاز کنید. آن مشکل به خصوصی که سعی در حل آن دارید چیست و چرا حل آن برای شما آن‌قدر اهمیت دارد؟‌ به قول سث گادین «چه تغییری می‌خواهید ایجاد کنید؟»
  • به بیرون نگاه کنید. از دوستی بپرسید که چرا با شما وقت می‌گذراند یا از مشتری‌ای قدیمی بپرسید چرا شما را به شرکت‌های دیگر ترجیح می‌دهد؟ اگر بدانند شما به خود مطمئن هستید و سؤال‌های شما از سر کمبود اعتمادبه‌نفس نیست، پاسخ آن‌ها بهتان کمک می‌کند بفهمید که مردم چرا به سمت کسب‌وکار شما کشیده‌ می‌شوند و باورهای مشترکتان برجسته‌تر می‌شوند.
  • به درون نگاه کنید. طبق گفته‌های سینک،‌ موفق‌ترین کسب‌وکارها دیدگاهی درباره‌ی جهان دارند؛ دیدی وسیع‌تر که برای توسعه آن تلاش می‌کنند. این دیدگاه لزوماً نباید بشردوستانه و خیرخواهانه باشد اما باید الهام‌بخش باشد. به این سؤالات پاسخ دهید: با کدام باور عام مخالفید؟ صبح‌ها با چه هدفی بیدار می‌شوید و چه چیز برایتان اهمیت دارد؟

اگر هنوز چرایتان را نیافتید، نگران نباشید. این فرآیند زمان‌بر و نیازمند تفکر است؛ درست مانند یافتن هدف، علاقه و استعداد‌هایتان، چرایتان نیز به‌مرورزمان روشن می‌شود و مطالعه‌ی این کتاب کمک بسیاری به آن می‌کند.

خرید کتاب از کاواک

خرید لوازم هیوندا با چه مقدار هزینه ای امکان پذیر می باشد؟

 شرکت هیوندا از بدو ورود به بازار خودرو توانست با فروش میلیون ها دستگاه اتوموبیل به یک شرکت بزرگ جهانی تبدیل شود. رشد و توسعه این شرکت بیشتر مدیون لوازم و قطعاتی بود که در ساخت خودروها استفاده می شد. به دلیل بالا بودن کیفیت قطعات خیلی از افراد و صاحبان خودرو به خرید لوازم هیوندا به عنوان قطعه یدک برای خودرو خود اقدام می کنند.

کیفیت و خرید لوازم هیوندا

 به طور یقین فروش بالای خودروهای هیوندا نشان از این دارد که قطعات و لوازم یدک هیوندا دارای کیفیتی بالا و ساختاری قوی هستند و همین مسئله افراد زیادی را برای خرید لوازم هیوندا ترغیب می کند.

 این شرکت با حضور فعال و انجام استراتژی های هوشمندانه اقتصادی توانست روند خرید و فروش بازار خودرو را از سمت شرکت های آلمانی یا آمریکایی به سمت کشور خود یعنی کره جنوبی کشاند.

 از کیفیت خودرو های هیوندا تا آنجا می توان گفت که برخی از اتوموبیل های این شرکت برای مقاصد نظامی هم استفاده می شوند. به طوری که خودرو های شرکت هیوندا ساخته شده اند تا از سرنشینان خود در برابر حوادث محافظت نمایند.

 این کار فقط به لطف قطعات و لوازم با کیفیت و خوش ساخت شرکت هیوندا امکان پذیر می باشد. خرید لوازم هیوندا علاوه بر اینکه شاید قیمت آن ها کمی بالا باشند اما کاملا ارزش خرید دارند حال چه قطعات استوک یا کاملا نو باشند.

 این شرکت با در نظر داشتن آنچه افراد از خرید لوازم هیوندا انتظار دارند سعی به بالا بردن کیفیت هر چه بهتر و همچنین بالا بردن سطح ایمنی آن ها تلاش می کند تا وجه خود را در سطح جهانی بهبود بخشد و درصد بیشتری از بازار را برای خود کند.

قیمت لوازم هیوندا

 و اما در رابطه با قیمت خرید لوازم هیوندا باید گفت به دلیل فشارهای اقتصادی بر کشور به طور طبیعی سطح قیمت ها بالا تر از سطح معمول می باشند چرا که قطعات اصل و اورجینال از خارج به کشور وارد می شوند.

 بسیاری از افراد متقاضی خرید لوازم هیوندا از قیمت های لوازم و قطعات نو ناراضی هستند به همین دلیل سعی در پیدا کردن و خرید قطعات استوک و یا در حد نو می کنند.

h0g_x6.jpg

خرید لوازم و قطعات شرکت هیوندا

 خرید لوازم استوک یک راه عقلانی و به صرفه اقتصادی است که بازار آن در ایران و در سال های اخیر با پستی و بلندی های زیادی همراه بوده است.

 خرید لوازم هیوندا به صورت استوک به این معنا نخواهد بود که این نوع محصولات بی کیفیت بوده و افراد فقط برای اینکه مجبورند آن ها را خریداری می کنند، خیر به هیچ عنوان این طور نیست. در واقع از گذشته هم خریداران لوازم استوک می خریدند چرا که در بعضی مواقع مشاهده می شود قطعه یا قطعات دست دوم از قطعات نو هیچ چیز کم ندارند.

 این نوع قطعات با داشتن کیفیتی نزدیک به کیفیت لوازم نو و همچنین داشتن قیمتی بسیار کمتر از دیگر محصولات، برای خریداران بسیار جذاب می باشند.

 البته در هر دو صورت یعنی خرید لوازم هیوندا به صورت نو یا استوک هدف فقط حفظ جان و امنیت سرنشینان خودرو می باشد، پس با توجه به این موضوع قیمت لوازم خودروهای هیوندا آنچنان اهیمتی ندارند.

ساختار قطعات خودرو های شرکت هیوندا

 مسلما چنین شرکتی با ساخت قطعات ناسالم و بی کیفیت به چنین عظمت و قدرتی در صنعت خودرو سازی نرسیده است.

 همانطور که در سطر های قبلی گفته شد بعضی از خودروهای این شرکت برای مقاصد و امور نظامی استفاده می شوند که این خود نشان از آن دارد که ساختار قطعات این نوع اتوموبیل ها دارای استحکام و قدرت عملی بالا هستند.

 

خرید لوازم و قطعات شرکت هیوندا

 پس با این توضیح می توان گفت نیازی نیست افراد برای خرید لوازم هیوندا نگران باشند چرا که از کیفیت و ساختار خوبی که این قطعات دارا هستند کاملا آگاهی دارند.

 البته باید توجه داشت خریداران باید از مراکزی خریداری نمایند که معتبر بوده و استاندارد های لازم برای خرید و فروش قطعات را داشته باشند. چرا که خیلی از افراد برای خرید لوازم هیوندا دست به کار می شوند اما چیزی که در نهایت بدست می آورند یک قطعه ناسالم است که فقط باعث خراب شدن خودرو می شود و هیچ کس هم مسئولیتی را به گردن نمی گیرد.

 بنابراین حتما قبل از انتخاب و خرید خود تحقیق کنید کدام یک از مراکز فروش از قیمت ها و استاندارد های لازم برخوردار هستند تا یک خرید بی دردسری را داشته باشید، در واقع باید گفت بیشتر ذهن فرد باید متوجه پیدا کردن یک فروشگاه خوب باشد.

برخی نکات برای خرید لوازم هیوندا

 متاسفانه خرید و فروش لوازم تقلبی هیوندا مانند بسیاری از دیگر محصولات در بازار رواج دارد و خریداران نیز به دلیل عدم آگاهی و اطلاعات لازم این قطعات را خریداری می نمایند و خودرو خود را بیشتر در معرض خرابی قرار می دهند.

 برای خرید لوازم هیوندا یا در کل هر وسیله ای بهترین کار این است که با چند نفر که در این بازار فعالیت می کنند مشورت نموده و سپس محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید. البته شما می توانید هولوگرام محصول را بررسی کنید که اینکار بسیار آسان است و وقت زیادی هم نمی گیرد.

 

خرید لوازم و قطعات شرکت هیوندا

 در بعضی موارد نیز شما می توانید با نگاه کردن به قطعه یا قطعات خیلی راحت متوجه شوید که آن محصول اصل است یا خیر. برای مثال پر رنگ یا کم رنگ بودن یک قطعه نشان از این دارد که محصول مورد نظر تقلبی است و همینطور می تواند نشان از بی کیفیت بودن آن باشد.

حتما توجه داشته باشید که برای خرید لوازم هیوندا محصولات به هیچ عنوان نباید خرابی یا شکستگی داشته باشند این یکی از بهترین دلیل ها برای مراجعه افراد به مراکز فروش معتبر است چرا که در این فروشگاه ها محصولات خراب جایی ندارند و همینطور عواقب قضایی جدی برای فروشنده در بر خواهد داشت.

 اگر شما تمایل به گرفتن اطلاعات و یا خرید قطعات استوک یا نو برای خودروی جنسیس دارید، می توانید بر روی لوازم جنسیس استوک کلیک کرده تا از جدید ترین اخبار این نوع خودرو با خبر شوید.

انواع پمپ خانگی

انواع پمپ خانگی

 

1 پمپ خانگی نیم اسب

 

یکی از انواع پمپ های خانگی پمپ های نیم اسب می باشند که در ظرفیت های پایین ساخته می گردند و برای مصارف خانگی و ویلاهای کوچک کاربردی هستند.

 

به صورت تک فاز در قیمت و حجم پایین تولید می گردند. از مزیت و خواص اصلی این پمپ ها می توان به کم صدا بودن آن ها توجه داشت.

 

پمپ خانگی یک اسب بشقابی

 

این نوع از پمپ ها برای ساختمان هایی با تعداد طبقات حداکثر سه واحد مناسب می باشند.

 

پمپ خانگی بشقابی از گروه پمپ های سانتریفیوژی (شعاعی) می باشند.

5s_image1.jpg 

پمپ خانگی یک اسب جتی

 

قسمت جلویی در این نوع پمپ خانگی ساختار کشیده را داراست.

 

از مکانیزم ایجاد خلاء برای مکش آب در این پمپ ها استفاده شده است که

باعث می شود جریان تخلیه و پمپاژ آب به آرامی و یکنواختی صورت بگیرد.

 

4 پمپ خانگی دو پروانه ای

 

قدرت این نوع پمپ ها از موارد قبلی بیشترمی باشد و برای ساختمان های پنج طبقه به بالا و صنعت کشاورزی مناسبمی باشند.

از معایب این نوع پمپ ها می توان به قیمت بالا و پرسروصدا بودن توجه داشت.

انواع پمپ خانگی

 

در قسمت بعدیاین پست به انواع پمپ خانگی بر اساس برندهای معروف در بازار پرداخته ایم.

 

انواع پمپ خانگی ایتالیایی

پمپ های آب ایتالیایی معروف ترین پمپ های موجود در بازارند. پمپ آب بر اساس دبی آب، ارتفاع ساختمان و فشار مورد نیاز انتخاب می شود. معروف ترین برند هایی که در بازار هستند:

 

پمپ آب پنتاکس (Pentax)

پمپ آب  لوارا (Lowara)

پمپ آب  ابارا (Ebara)

پمپ آب  داب (DAB)

پمپ آب  پدرولو (Pedrollo)

پمپ آب  اسپرونی (speroni)


 

 تجهیزات ضروری برای راه اندازی پمپ

 

1 شیر صافی

 

شیر صافی از ورود مواد و گل ولای های موجود در لوله های آب به داخل پمپ جلوگیری می کند.

شیر صافی قبل از لوله مکش آب پمپ قرار گرفته است و از آسیب رسیدن به پمپ جلوگیری می نماید.


 

2 شیر یک طرفه

 

شیر یک طرفه از برگشت آب به درون پمپ جلوگیری به عمل می آورد.

زمانی که شیر یک طرفه باز می شود مقاومتی در مسیر عبور سیال وجود ندارد؛ اما

به محض کم شدن فشار سیال دریچه عبور شیر یک طرفه به صورت اتوماتیک بسته می شود.


 

3 لرزه گیر

 

در پمپ های با ظرفیت بالا به علت وجود داشتن ارتعاشات در سیستم از لرزه گیر استفاده می گردد که

این کار از آسیب زدن به لوله ها و جابجایی آن ها جلوگیری به عمل می آورد. لرزه گیرها در دو طرف پمپ های بزرگ نصب می شوند.


 

4 شاسی

 

از شاسی ها برای ثابت کردن محل پمپ استفاده میگردد. شاسی ها از به وجود آمدن لرزه و ارتعاش در سیستم جلوگیری می کنند.

 

فروشگاه اینترنتی چلونگر ارائه کننده انواع پمپ های خانگی با قیمت مناسب و باکیفیت می باشد،برای دیدن نمونه پمپ ها به سایت چلونگر مراجعه کنید.

 

نکات مهم درباره فروشگاه های اینترنتی

انواع خدمات فروشگاه اینترنتی

 

خدماتی که در فروشگاه های اینترنتی به مشتری عرضه می شود می تواند فیزیکی باشد که شامل موبایل، کتاب، لوازم برقی و … است و یا این خدمات می تواند مجازی باشد که شامل نرم افزار، موسیقی، فیلم و … است. در دسترس بودن خدمات فروشگاه اینترنتی از مزایای آن است که هم برای فروشنده و هم برای مشتری سودمند خواهد بود. در دنیای امروزی اکثر کارها به شیوه اینترنتی صورت می گیرد از این رو بسیاری از کسب و کارها برای افزایش درآمدهای خود به این روش روی آورده اند.

 

نکات مهم درباره فروشگاه های اینترنتی

فروشگاه آنلاین یا فروشگاه اینترنتی چیست ؟ همان فروشگاه است با این ... 

طراحی مناسب وب سایت جهت فروشگاه اینترنتی از نکات کلیدی است که باید به آن توجه داشت زیرا هر چه طراحی مناسب تر باشد و استفاده از آن سهولت بیشتری داشته باشد مشتری های وفادارتری خواهید داشت که به راحتی به کالاها و مشخصات محصولات و خدمات دسترسی دارند. گروه طراحی سایت اینتن طراحی سایت را با تیم مهندسی حرفه ای خود با قیمتی مناسب برای تان انجام خواهد داد. یک فروشگاه اینترنتی معتبر باید نماد اعتماد الکترونیکی داشته باشد. این نماد در واقع یک گواهینامه دیجیتال است که وزارت صنعت و معدن جمهوری اسلامی آن را صادر می کند. امکان پرداخت در محل از دیگر نشانه های یک وب سایت فروشگاهی معتبر است زیرا نشان می دهد که مدارک صاحب فروشگاه به پست ارائه داده شده است. همچنین یک فروشگاه اینترنتی باید روش های تماس برای خود در نظر بگیرد تا مشتری قادر به برقراری ارتباط باشد. ارائه تصویرهای مناسب و توضیحاتی که کامل باشد در جذب مشتری موفق تر عمل می کند. در صورتی که بتوان به سوالات مشتری پاسخ داد می توان درصد خرید را افزایش داد و فروش بهتری داشت.

 

روش های خرید از فروشگاه های اینترنتی

 

برای خرید از این فروشگاه از دو روش می توانید استفاده کنید. روش اول پرداخت در محل است یعنی زمانی که مشتری کالا را تحویل می گیرد هزینه را پرداخت می کند و بدین ترتیب احتمال کلاهبرداری نیز کم می شود. پرداخت آنلاین روش دیگری است که در این مورد باید برای دریافت کالا در ابتدا فاکتور خود را پرداخت کنید تا محصول مورد نظر بعد از پرداخت آنلاین به آدرس پستی تان ارسال شود. معمولا سایت های معتبر هر دو روش خرید را در اختیار مشتری قرار می دهند تا خود در این مورد تصمیم گیری کنند.

مزایای فروشگاه های آنلاین  اینترنتی

 

فروشگاه های اینترنتی برای خریدار و مشتری مزایایی دارند که شرح خواهیم داد. در رابطه با خریدار می توان گفت که این گونه لازم به مراجعه حضوری به فروشگاه نخواهد بود و بدون نیاز به حمل کالای مورد نظر، آن را درب منزل تحویل می گیرند. با این روش به توضیحات جامعی از کالای مورد نظر در هر ساعتی از شبانه روز دسترسی خواهید داشت و سفارش خود را تنها در چند دقیقه می توانید ثبت کنید. این گونه قادر به مقایسه کالای مورد نظرتان در فروشگاه های انلاین  اینترنتی بسیاری خواهید بود تا بهترین را انتخاب کنید. کاهش ترافیک، کاهش آلودگی هوا، کاهش آلودگی صوتی و … از جمله مزایای خرید اینترنتی می باشد. در رابطه با فروشنده نیز محصولات و خدمات آن ها بدون محدودیت های زمانی و مکانی به فروش می رسد و هزاران نفر در طول شبانه روز از فروشگاه انلاین دیدن خواهند کرد و به حضور فیزیکی مشتری نیازی نخواهد بود. با این روش مشتری از هر نقطه ای قادر به مشاهده محصولات تان خواهد بود و هزینه ها نیز در مقایسه با راه اندازی فروشگاه فیزیکی کمتر خواهد بود. برای قدرت دادن به کسب و کار خود از تغییرات و تحولات جامعه نمی توانید دوری کنید و با فروش آنلاین جایگاه بهتری در کسب و کار خود پیدا خواهید کرد.

امنیت فروشگاه آنلاین اینترنتی

فروشگاه  آنلاین اینترنتی به وب سایتی گفته می شود که تعدادی کالا یا خدمات از هر نوعی را در ویترین خود عرضه می کند. مشتریان برای استفاده از آن خدمات یا کالا ها می توانند به فروشگاه سفارش بدهند؛ و حتی هزینه خدمات یا کالا را به صورت آنلاین پرداخت نمایند .

تعریف فروشگاه آنلاین 

برای دریافت سفارش از مشتری معمولا سیستمی به نام سبد مجازی خرید وجود دارد که می توان سفارشات را در آن ثبت نمود . سایت های پیشرفته حتی سبد خرید مشتری خود را تا مراجعه بعدی به سایت محفوظ نگه می دارند.

بنابراین مشتری در طی چند روز می تواند یک سبد خرید را تکمیل نماید و سپس هزینه ی آن را پرداخت کرده و خدمات و کالای خود را دریافت نماید . ارائه خدمات در فروشگاه های اینترنتی می تواند به صورت فیزیکی یا غیر حضوری ( مجازی ) باشند . از خدمات فیزیکی می توان خرید کتاب، مایحتاج زندگی، موبایل و . . .را برشمرد؛ و از خدمات مجازی می توان به فروش فیلم، موسیقی و . . .  اشاره نمود.مهمترین مزیت فروشگاه های اینترنتی در دسترس بودن آنهاست؛ خریدار در هر مکان و موقعیتی فقط با دسترسی به اینترنت می تواند خرید خود را انجام دهد . این روش یک نوع تغییر مدل در شیوه ی تجارت محسوب می شود؛ و برای فروشنده و مشتری سودمند می باشد . اما شروع این تجارت هم نیاز به یک سری عوامل دارد که عدم رعایت آنها می تواند ضررهایی را در پی داشته باشد.

 

در ذیل به برخی از این عوامل و نکات اشاره می شود:

 

 

 

?     یک فروشگاه آنلاین اینترنتی از نظر سرمایه گذاری و مدیریت، هیچ فرقی با یک فروشگاه فیزیکی ندارد. همان طور که شما برای راه اندازی یک مغازه در یک مرکز خرید باید هزینه صرف کنید اگر برای طراحی سایت خود هزینه ی کافی انجام ندهید، هیچ سودی عاید شما نخواهد شد.

 

 

?       امنیت فروشگاه اینترنتی بسیار حائز اهمیت است.

 

 

 

      همان طور که افراد به فکر امنیت مغازه ی خود هستند، باید خیلی بیشتر امنیت فروشگاه اینترنتی را

 

 

 

  در نظر بگیرند؛ زیرا سارقان اینترنتی خیلی ماهرتر از سارقان فیزیکی عمل می کنند.

 

?        فروشگاه  آنلاین اینترنتی هم نیاز به تبلیغات کارآمد دارد .

 

 

 

همان گونه که افراد برای رونق مشاغل خود از تبلیغات استفاده می نمایند؛ یک فروشگاه اینترنتی هم برای اینکه مطرح شود باید در وهله اول فروشگاه خود را در بین مردم مطرح کند و لازمه ی این کار انجام تبلیغات گسترده است .

با وجود این که اینترنت یک رسانه جدید محسوب می شود؛ ولی قوانین اصلی کسب و کار به قوت خود باقی و در این رسانه نیز کاربرد دارد .